söndag 2 januari 2011

Bästa julklappen!

Jag fick en massa fina grejer i julklapp - böcker, filmer, presentkort på restaurangbesök, kläder och annat smått och gott.
Men, det bästa var det jag fick av världens bästa sambo - presentkort på Personlig tränare för 3000 kronor. Det innebär fem tillfällen med en alldeles egen tränare! Ska prata med dem på gymmet och komma fram till vem av PT:arna som kan passa mig bäst. Fasen vad peppad jag är!
Till sambon gav jag julklappar med en upplevelse per månad tills vi gifter oss, bland annat besök på relaxavdelning, stugbesök med all inclusive och biljetter till en konsert. Det hela avslutas med att vi ska springa Parloppet i Stockholm 9 juni, en vecka före bröllopet! Ska bli så kul!

Nu är jag på jobbet för den första jobbkvällen av sex. Inte så kul, men det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Har gått upp lite och det har blivit lite mycket av det goda senaste dagarna. Men nu kör vi igen! 2011 here I come! Det bästa året hittills!

Kramar och god fortsättning!

4 kommentarer:

Luiza sa...

Men åååh, vilken julklapp =)))!
Och vad du är påhittig , med alla dessa upplevelser =)!
Kul!!!

Oroa dig inte för den där viktuppgången, den kommer du kunna hantera. Jag har också lagt på mig, men nu ska det bort =)!
Från och med imorgon är det skärpning!!!!

Hoppas du får en fin kväll.
Kramen

Sussie sa...

Ja, helt sjukt! Ska bli så kul att komma igång och ha nån som kan och vet hur jag ska göra.

Jag oroar mig inte, men tycker att det känns lite tråkigt. Men samtidigt vet jag ju att jag inte har några problem att gå ner igen, det är bara att ta tag i det! :) Ser fram emot årets första träningspass i morgon.

Nu kör vi hårt Luiza! God fortsättning och ha en fin kväll!
Kram!

Sandra sa...

Åh vad bra ni är på att ge julklappar!

Du får verkligen berätta hur det funkar och går med en egen tränare, jag har faktiskt funderat på att skaffa en själv. Så tips mottages tacksamt!

Träna hårt imorgon! :)

Sussie sa...

Jag har också funderat på det ett tag, och nu fick jag ju ett bra bidrag till att starta med det i alla fall. Om det funkar bra funderar jag på att fortsätta med PT någon gång i månaden. Det är bra att få hjälp att komma igång och hitta rätt övningar för mig. De vet ju hur man ska göra. :)
Jag kommer absolut att berätta om hur det går!

Ha det bra!