söndag 9 januari 2011

Dålig uppdatering

Helgen bara försvann i ett nafs känns det som. Men jag har haft det mycket bra. I fredags gick jag hem efter jobbet och möttes av finsambon som hade varit på middag.
Sov till tio igår och gick sedan och pantade och handlade frukost.
Var hemma och städade och fixade och gick sedan ut på stan för lite reashopping. För en gångs skull var det sambon som handlade mest. :)
Gick hem och lagade mat - pilgrimsmusslor med saffranssås till förrätt och grillspett med sallad till varmrätt.

Var ut en sväng igår kväll och träffade en massa fina vänner.

Har inte blivit någon träning i helgen. Men i morse visade vågen den lägsta vikten på hela tiden. Pepp!

I dag har vi tagit en riktigt lång och kall promenad, fikat och ätit indiskt. Nu - Bingolotto. :)

Ha en fin söndagskväll.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken härlig helg!

Pilgrimsmusslor med saffranssås låter mums, kan du inte bjuda på ett litet recept..? :)

Trevlig vecka!

Unknown sa...

Lät jättehärligt. Och stort grattis till lägsta vågresultat. Det är lite samma här. :-)

Rensade min garderob igår och provade kläder. Jättekul.

Min helg, jag var ledig för första helgen sedan jul och nyår, har jobbat halvt ihjäl mig. Så fredagen blev dejt som blev en helkroppsmassage för hårt arbetande sötnos (moi), mycket trevligt. Vilken fin kille ;-)

Sussie sa...

Tack! Det hoppar lite som det vill upp och ner verkar det som. :) Men jag fick ju en bra start igår i alla fall.
Skönt att du äntligen fick lite ledigt! Och mysigt med dejten! Vad är det för kille du har träffat?