onsdag 5 januari 2011

Krassligt

Det känns som om jag har en förkylning på gång. Har lite ont i halsen och känner mig hängig.
Min kompis kom förbi vid tio och åt frukost med mig. Så himla mysigt att ses igen och prata en massa. Han var kvar i två timmar ungefär.
Nu sitter jag här vi datorn och försöker rycka upp mig lite. Blir ingen träning idag. Lyssnar hellre på kroppen och blir frisk snabbt, än att träna och bli sjukare än vad jag är. Förhoppningsvis hinner jag med en liten promenad innan jobbet i alla fall.

Ska gå till mamma och pappa och hänga lite med brorsdottern innan de åker hem.

Ha en fin trettondagsafton!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Verkar vara lite av en förkylningsepidemi nu. Även jag har varit rejält däckad en vecka nu. Ond hals främst och hosta, satans hosta.

Sussie sa...

Ja, usch.. Men eftersom jag precis har varit förkyld tänkte jag att jag skulle få fortsätta vara frisk nu. Men det snurrar väl runt det där i dessa tider.
Krya på dig!

Luiza sa...

Krya på dig snart, vännen!

Ha en mysig kväll, du med!

Kram/
Luiza

Sussie sa...

Tack snälla du! Kram!