lördag 22 januari 2011

Blandade känslor

Är jätteglad, samtidigt som jag är nervös och lite ledsen.
Glad för att jag mår bra och har ett fint liv, nervös för att åka tåg så långt inatt, och lite ledsen för att jag ska vara borta från sambon i en massa dagar (okej, fem dagar är inte mycket alls, men ändå). Hade varit skönt att vara ledig idag och umgås med finingen innan jag åker. Han ska i alla fall följa med till tåget och vinka av mig. :)
Och så känner jag mig lite stressad för att jag inte vet om jag har med mig allt jag behöver på resan. Har försökt fundera vad jag skulle ha kunnat glömt, men kommer inte på nåt.
Ska gå iväg och handla lite snart. Nån middagsmat och lite shakes och bars så jag klarar mig. Kanske vatten kan vara bra också, och en tidning.
Jag tar med mig datorn på resan, så jag kommer säkert att uppdatera när jag har tid mellan lek och blöjbyten. :)

Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer: