tisdag 4 januari 2011

Tisdag

Jag trodde att det var onsdag idag... Men, så var ju inte fallet.
Startade dagen med träning på crossrampen. Tog det lite lugnt eftersom jag känner mig lite småkrasslig. Men det blev i alla fall 5,5 kilometer på 35 minuter och 430 kalorier brända. Helt okej!
I morgon ska jag först träffa en kompis som kommer över på frukost innan han åker hem till Stockholm och sedan möta upp med bror och familj för lite häng innan de åker hem till väst igen. Tråkigt när hemvändarna åker hem efter julen. :(

Var och fikade med bror och hans lilla sötnos till dotter på eftermiddagen idag. Hon är verkligen så gullig. Pratar rätt mycket och är mysig. Jag ska åka och vara barnvakt åt henne några dagar i slutet av januari. Brorsan, som annars är pappaledig, ska jobba och behöver lite hjälp. Och det passade sig så bra att jag var ledig några dagar den veckan.

Nu ska jag jobba vidare.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Viktbloggen sa...

crossramp? Är det samma sak som crosstrainer?

Sussie sa...

Hej! Det är som en crosstrainer, fast med lutning, som man ställer in hur mycket man vill ha av.