lördag 29 januari 2011

Sköna lördag

Vaknade vid åtta idag och kände mig riktigt utvilad. Var ute en sväng igår och åt med några av sambons kollegor. Tog några öl och åt en jättegod grekisk sallad med kyckling. Blev en hyfsat tidig kväll och det kändes skönt.
Vi har varit och handlat frukost och pantat på morgonen och har ätit och tittat på Hipp Hipp på svtplay. Skön start på dagen med andra ord!

I går kom min beställda brudklänning! Den är verkligen superfin, men jag tror att den är för stor. Den är i storlek 42 med korsettsnörning i ryggen. Och snörningen går nästan helt ihop i ryggen när man drar åt. Inte så snyggt. Vill ju att den ska bli som ett V (om ni förstår vad jag menar). Så nu funderar jag på att beställa en 40 också för att testa den. Ska ju ner några kilo till också, så det kanske är lika bra att byta.

Nu ska vi gå på stan och leta bröllopsresa! Senare blir det Zumba på gymmet.

Ha en fin lördag!!!

2 kommentarer:

Alva sa...

Kul att klänningen har kommit! Jag tycker absolut att du ska beställa en storlek mindre så att du får den precis som du vill ha den. Det kan ju bli en sporre för att tappa de där kilona också!

Hoppas att Zumban var rolig också! Kramkram

Sussie sa...

Jag har mejlat stället där jag köpte klänningen och hört hur jag ska göra för att byta storlek.
Det känns inte kul att den är lite bylsig...

Zumban var jättekul! Längtar redan till nästa lördag. :) Kram!