torsdag 13 januari 2011

Hipp hipp hurra på 1-årsdagen!

I dag firar jag 1 år med Itrim! Tänk vad snabbt det har gått ändå.

Tänkte ge mig på att sammanfatta året, men får vänta med det till i kväll. Har inte tid nu när jag sitter på jobbet.

Men jag kan i alla fall säga att jag är otroligt stolt över mig själv. Jag har klarat något jag trodde var omöjligt. Jag mår bra, känner mig snygg, orkar så otroligt mycket mer, älskar att träna, kan handla kläder i "normala" storlekar, tar inte upp två bussäten, kan sitta bekvämt i flyg och på tåg, får många komplimanger (och har i princip lärt mig att uppskatta/ta in det), inspirerar andra och har lärt mig hur otroligt stark jag är - att inget är omöjligt.

Det är så mycket positivt som kommer med viktnedgången. Tror inte att jag kan komma på något negativt faktiskt.

Återkommer med en sammanfattning som sagt.

Ha en fin dag så länge!

6 kommentarer:

BENITA sa...

Hipp hurra! Jag firar 1 år imorgon också :D Hur ska man bäst fira det?

Kram

Sussie sa...

Åh, grattis till dig också!
Ja, hur firar man? Tänkte träna afro ikväll och bjöd mig själv på en laxsallad till lunch. :)
Jag har överlag varit dålig på att belöna mig själv under resans gång, men ska komma på nåt riktigt bra!

Kram!

Unknown sa...

Firar 1 år den 9e februari. Fasen vilken tripp vi haft. Egotripp ;-) Underbart. Grattis till det nyvunna livet.

kram Louise

Sussie sa...

Hurra för oss! Ja, en jäkla tripp har det varit på alla sätt och vis.
Grattis till dig också!
Kram/Sussie

Anna sa...

Grattis! Har ju märkt under året hur duktig du har varit, och att det verkar som att det är nåt som du kommer att hålla det här, så ge inte upp när det känns jobbigt utan titta tillbaks till den här dagen och inse hur mycket du har åstadkommit under bara 1 år! Du har varit grym! If you want it, you can do it! Det är du verkligen ett bevis på! Grattis!

Sussie sa...

Tack snälla! Jag ska verkligen minnas hela det här året som fantastiskt. Trots att det har känts tungt ibland, så har jag åstadkommit så otroligt mycket både fysiskt och psykiskt. Jag är så stolt!
Och jag är så tacksam att jag har fått "lära känna" så många fina människor genom andra viktbloggar!
Nu kör vi på och blir klara med det här! Kram!