måndag 3 januari 2011

Bra!

Var och tränade efter att ha försökt ta mig ur sängen alldeles för länge i morse.
Körde kondition - Lite över 7 kilometer, 45 minuter, 620 kalorier. Är mycket nöjd! La egentligen ner efter 40 minuter, men sen kom det en så bra låt i ipoden när jag varvade ner så jag drog upp tempot igen.

Hann med en dejt med bror, fru och bebis på eftermiddagen också.
Fyndade två tröjor och en jumpsuit på Bikbok för 99 kronor. Hade kostat 987 om det hade varit fullpris, så jag är nöjd. :)

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Hej vännen!
Visst är det lustigt hur mycket musiken kan sporra en? Hihi...jag är lika samma, när det gäller!

Du verkar haft en bra dag, med mycket motion, inte undra på att du mår bra!
Nu ska jag försöka ställa mig på crossen,inte för att det är jobbig, jag är verkligen motiverad, men vill samtidigt sitta här med dig/er =)( alla bloggare)!
Ha en bra kväll.
Kram/
Luiza

Sussie sa...

Ja, det är väldigt peppande med bra musik i lurarna. Brukar lyssna på musik och titta på tv utan ljud samtidigt på gymmet. Då glömmer man liksom bort vad man håller på med. :)

Skulle också vilja ha en crosstrainer hemma, men jag tror att jag får hålla mig till gymmet tills vi bor i hus nån gång i framtiden.

Ha en bra kväll du också!
Kram/Sussie