onsdag 12 januari 2011

Ingen AMT...

... men ett härligt pass på crossrampen blev det. Lika mycket folk på gymmet idag, trots att jag kom dit tidigare. Slutade 40 minuter tidigare eftersom jag inte hade varit på lunch.
Var peppad på att träna även fast jag var jättetrött när jag kom hem, men av bara farten blev det över en timme - 62 minuter, 670 kalorier och 9,2 kilometer. Är grymt nöjd! Och idag var det crossramp med pinnar också.

Nu väntar jag på middag som sambon lagar.
Hade lågt blodsocker när jag kom hem så jag har varit lite grinig... Men jag har ätit en 135-kalorierbar och sitter i vardagsrummet för att inte gå omkring och tjura när han är snäll och fixar maten.
Han har gett sig på nåt nytt recept med indisk mat. Han sa att det antingen blir pannkaka av alltihop eller jättegott. Jag hoppas på det sistnämnda. :)

Ha en riktigt fin onsdagskväll!

Inga kommentarer: