söndag 16 januari 2011

Hemma

Kom hem vid fyra idag, efter att ha haft en riktigt fin helg i stugan.
Packade upp och bytte om och gick och tränade. Ville kolla hur hälen funkade och det gick faktiskt bra att träna. Har lite, lite ont när jag går, men på AMT:n kände jag knappt av den.
Så veckans sjätte (!) träningspass blev 37 minuter på AMT:n. 6 kilometer och 530 kalorier. Är nöjd! Körde i hyfsat lugnt tempo eftersom jag inte ville ta ut mig och hälen helt.

Hade turen att få mat med från svärisarna, så vi åt blomkålsgratäng till middag.

I morgon är det dags för min första stabiliseringsgruppträff på kvällen. På torsdag ska jag på 12-månadersuppföljning.
Funderar på att inte väga mig i morgon, utan vänta med det till på torsdag eftersom jag vägde mig i fredags. Vi får se.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: