lördag 29 januari 2011

Indiskt och Zumba

Zumban var riktigt bra som vanligt. De hade ändrat koreografin rätt mycket och de var en del rätt svåra steg. Men jag hängde på bäst jag kunde och det kändes bra. Tyvärr fick jag ont i hälen igen. Det verkar komma när jag hoppar och vrider fötterna snabbt.
Men jag ska ge det en chans till nästa lördag och se om det känns bättre då. Annars kanske jag går och kollar upp det. Det är ju trist om jag ska bli begränsad i träningen.

Har rensat ur garderoben och plockat bort alla för stora kläder. Det blev itne så mycket kvar, men då gr det ju att fylla på. Iofs har jag köpstopp för att kunna spara så mycket pengar som möjligt till bröllopet.

I dag preliminärbokade vi en bröllopsresa. Kroatien två veckor. Först en vecka på en båt där man åker runt i skärgården och sen en vecka på 4-stjärnigt hotell i Makarska rivieran. Det finns gym och spa på hotellet. Mycket bra!

Nu ska vi gå och köpa indiskt till middag. Blir nog lammgryta i vanlig ordning för min del. :)

Ha en riktigt fin kväll!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Åååh, jag skulle också ha tömt och möblerat om garderoben, men det blev ändrade planer...
Nåväl...

Skönt att du fick det gjort, och visst är det underbart när man märker att kläderna är på tok för stora =)))!

Kroatien är underbart, och ni kommer få det så bra!
Det där hotellet låter inte dumt ;)!

Ha en fin kväll.
Kram

Luiza sa...

Glömde tacka för din underbart peppande kommentar! TACK!!!
Det är underbart med bloggvänner som dig!
Kram igen.