tisdag 18 januari 2011

Bröllopsstress och träning

Allt det här med bröllopet gör mig stressad just nu. Det är självklart jättekul, men det känns som att det är alltför många pusselbitar som fortfarande måste hamna på rätt plats. Idag är det 5 månader till den stora dagen. Länge, kanske ni tycker, men tiden går så snabbt så i en handvändning kommer jag stå där framme vid altaret.
Var på riktigt dåligt humör när jag kom hem från jobbet. Men så gick jag och tränade. AMT - 37 minuter, 550 kalorier, 6,3 kilometer. Skönt! Och så morgonpromenaden på det gör dagen till en bra dag träningsmässigt.
Pratade med en god vän ikväll och vi kom fram till att hon ska få fixa mitt hår till bröllopet. Kommer att bli superbra! Sminket ska jag gå och boka i morgon. Och så har jag nog hittat klänningen jag vill ha.
Vi ska till festlokalen i morgon för att få en överblick hur vi vill möblera och var vi ska ha dans osv. Så det är mycket på gång.
Bara av att skriva ner det här gör att det känns lite enklare allting.

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra metod att sortera skallen i print. Ger en överskådlighet.

Och de där 5 månaderna kommer springa fram. Och snart står du där vid altaret och säger jupp. ;-)

Sussie sa...

Ja, det brukar liksom kännas lite bättre att skriva när man är lite frustrerad.

Haha, vore ju skitkul att säga "jupp" efter tager du... osv. Lite lagom nonchalant. Spela svår på bröllopsdagen. :)