måndag 10 januari 2011

Ny vecka!

Trodde att det skulle bli svårt att ta sig upp idag, men det gick över förväntan. Hann till och med på affären innan jag började klockan 8.
Det har öppnat ett nytt lunchställe i stan som jag testade idag. Fanns ingen "bra" mat för mig, så det fick bli en sallad. Den var inte speciellt god, så jag tror inte att det kommer att bli fler besök där på ett tag. Synd eftersom det ligger mitt emot jobbet. Men allt innehöll pasta eller potatis och feta såser.

Ska snart packa ihop här på jobbet och går hem och tvätta. Sen väntar ett efterlängtat pass på nån av konditionsmaskinerna på gymmet. Ska bli intressant att se om det är överfullt med folk nu såhär efter nyår och alla löften som ges då. :)

På torsdag är det ett år sedan jag började på Itrim. Tiden har verkligen gått fort! Återkommer med en sammanfattning över hur året har varit.

Ha en fin måndagskväll!

Inga kommentarer: