lördag 22 januari 2011

Vågen

I dag stor min hemmavåg på 82,5. Det är det lägsta jag har varit på sedan starten. Hemmavågen skiljer sig en hel del från Itrim-vågen, så jag tror att jag kanske är nere på 80-81 där. Morgonpromenader och bra mat verkar ha satt igång förbränningen igen. Hurra för det!

Har riktigt mycket träningsvärk idag. Ont i biceps och armvecken efter hantel- och stånglyft, lite ont i magen efter jobbiga magövningar och litelite ont i benen efter lårmaskinerna jag körde.

I går var vi ute och åt upp ett av presentkorten vi fick i julklapp. Åt renkött med sallad. Riktigt gott! Sedan kom två vänner förbi och vi satt och pratade och tog ett glas vin med dem.
Är rätt seg idag. Var även tvungen att packa i natt eftersom jag åker direkt efter jobbet ikväll. Gruvar mig för att åka tåg efter alla problem som har varit i vinter. Hoppas det ska gå bra!

Ha en riktigt skön lördag!

2 kommentarer:

Christer sa...

Renkött är så gott. Köpte torkat renkött för ett tag sedan och hade som godis.

Katarina sa...

Pepp fr mig! Imponerande viktresa!