måndag 17 januari 2011

PT-träff

I dag hade jag ett första möte med min blivande PT. Kändes jättebra från första stund! Jag fick berätta om mig själv och vad jag vill ha ut av träningen.
Hon tyckte att jag ska testa att äta lite mer under två veckor, för att boosta igång kroppen, och sen gå tillbaka till hur jag äter nu.
Dessutom vill hon att jag tar tre morgonpromenader i veckan. Så från och med i morgon bitti är det jag som ger mig ut klockan 6 på en timmes promenad innan jobbet!
Ska köra första passet med henne på fredag. Är väldigt peppad!

Ha en fin måndag!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Skoj!

Får man fråga var du hittade henne och hur mycket hon tar betalt?

Sussie sa...

Hej!
Hon jobbar på gymmet där jag går. Har läst om henne och har även hört av andra som går hos henne att hon är jättebra.
Jag fick presentkort på 3000 i julklapp och det räcker till fem gånger med PT. Kommer sedan att försöka träffa henne en gång i månaden.