fredag 11 februari 2011

Finally!

Äntligen är det fredag! Och som jag har längtat!

Började dagen med frukost och sedan besök hos frisören. Jag hade bestämt mig för att tona ner färgen en del eftersom det har blivt så missfärgat av vattnet. De har tillsatt en massa klor och kemikalier i vattnet för att få död på parasiten. Det gör att det lossnar koppar ur rören som sedan färgar in sig i håret. Och så en liten grön ton från kloret har jag haft också...
Men nu blev det fina slingor. Är fortfarande ljus, men med slingor i lite olika mörkare färger. Så snyggt! Ser fräscht och naturligt ut. Hon är bara bäst min frisör!
Tyvärr kan hon inte göra håret till bröllopet eftersom hon är borta då, men hon ska hjälpa mig att hitta en bra reserv.
Klippte också litegrann idag.

Lunchade med sambon och gick sen till m&p en sväng och sa hej. Sedan skulle jag hemåt, men råkade hamna på Lindex rea. Jag som har köpstopp och allt... Blev två par jeans, en tunika/klänning och två halsband för 260 kronor. Bra fyndat! :)

Snart ska jag iväg och jobba sista kvällspasset för denna gång.
Ha en finfin fredag!

Inga kommentarer: