lördag 12 februari 2011

Skidlördag

Vaknade vid tio idag. Packade ihop och bryggde kaffe. Gick på ett kafé och köpte varsin smörgås och vatten och gav oss iväg på skidtur. Var ute i 2 timmar och 20 minuter. 30 minuter gick till fika och hysteriskt skrattanfall av mig. Min humor är inte den bästa när jag är trött.. :)
Men det var en härlig tur i solen. Först ganska kallt och blåsigt, men efter ett tag började solen värma och på tillbakavägen kunde jag till och med ta av mig vantarna.

Satte oss vid sjön och drack kaffe och träffade två vänner efteråt.

Nu är vi hemma och jag har duschat. I kväll ska vi äta på restaurang för presentkort vi fick i julklapp. Lammsallad tror jag minsann att det får bli!

Ha en fantastisk lördag!

1 kommentar:

Luiza sa...

Låter helt fantastiskt med en skidtur =)!

Det låter som jag , när jag får mina skrattanfall av trötthet =)!
Jaja, vi har kul iallafall.

Ha en bra kväll ute !
Kram