söndag 20 februari 2011

Planer

Har funderat ett tag och har kommit fram till att jag ska testa en grej. Att jag kan hålla vikten är ju ingen hemlighet, men det är ju fel vikt jag håller.
För att ta mig i mål så ska jag äta måltidsersättning under en period, för att få bort de sista kilona och samtidigt detoxa mig litegrann.
Med start på lördag kommer jag att äta 4 eller 5 måltidsersättningar 200 kcal per dag och göra så till och med lördag 14 dagar senare. Så jag börjar äta 2+2 eller vanlig mat alla mål på lördagen.
Har inte diskuterat det med Itrim. Men det måste ju vara upp till mig. Jag är less på att inte våga vinna, att få komma i mål.

Ha en fin söndag!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Jag förstår precis hur du menar, så tänkte jag med!

Så länge man är motiverad och har målet i sikte tror jag att det kommer att gå galant! Men andra gången är jobbigare än den första, men håll ut! Och heja dig!!
Kramar!

Sussie sa...

Tack för kommentaren Sandra!

Jag tror och hoppas att det ska gå bra, men samtidigt känns det lite jobbigt. Men det är ju under så kort period, så det borde funka. Klarade jag det under 12 veckor förra året så borde det ju gå bra nu också!? Och nu vill jag få bort de här sista kilona en gång för alla!

Kramar till dig!

mjukismamman sa...

Det ska bli spännande att höra hur det går, du ska se att du lyckas!
Lycka till!
Mvh
Tina

Sussie sa...

Tack snälla!