söndag 27 februari 2011

Packar ihop

Nu får jag snart gå hem och ta helg! Det har varit rätt stressigt i dag, men udner kontroll.
Jag märker på en gång när jag inte tränar på någon dag. Jag får ont i kroppen. Nu är stel i nacken och ena axeln. Har suttit ner hela helgen på jobbet. Inte bra alls!
Men i morgon får jag äntligen röra på mig igen!
Hade ju tänkt gå ut på en morgonpromenad i dag, men så var jag tvungen att sticka till jobbet en timme tidigare. Trist.
Är det fint i morgon så ska jag åka skidor. Bara kötta på i hög fart med bra musik i lurarna. Kanske blir det ett styrkepass på gymmet också.
Går över på en ny etapp på styrketräningen nu. Kör fyraveckorsetapper och de första fyra har gått nu. Har hunnit med 4 framsida och 3 baksida. Skulle egentligen vara 4 av varje, men jag får klämma in ett extra baksidespass nån annan gång.

Hörs snart igen!

Inga kommentarer: