onsdag 2 februari 2011

PT och inomhuspromenad

Gårdagens PT-träff gick jättebra! Hon är så himla peppande och pedagogisk och det känns så skönt. Tränade triceps, rygg, vader och axlar. Känns mest i vaderna i dag.
Vägde mig på deras impendansvåg. 82,5 stannade det på - med lunch i magen och "roliga veckan" på gång, så är jag väldigt nöjd!

Nästa vecka är det konditionsträning som står på schemat.
Ska köra igenom båda styrkepassen i veckan, ett i morgon och ett på fredag eller lördag.

Var på gymmet med sambon och tog morgonpromenaden på löpband i morse. Det är så himla halt, så jag vill inte riskera att gå ute. Men det gick bra att gå inomhus också. 4,6 kilometer och 270 kalorier blev det på 45 minuter.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

PhD sa...

Tack för fina kommentarer! Måste be om ursäkt för att jag varit så dålig på att läsa bloggar den senaste tiden. Jag har ju helt missat dina före/efter bilder! Det är ju inte klokt vilken skillnad och inte bara figuren utan hårfärgen också!! (ska till frissan imorgon och tror jag går mot ljusare tider jag med) :-) Du är så himla duktig med träningen och min främsta förebild. Du började på samma vikt som jag och nu ett år senare håller du fortfarande håller fast vid en hälsosam livsstil och fortsätter gå ner i vikt. Kram <3

Sussie sa...

Hej!
Jag är också dålig på att läsa bloggar emellanåt, eller i alla fall dålig på att kommentera. Vet ju hur glad jag själv blir av kommentarer, så jag ska ta och bättra mig. :)

Ja, det är lite konstigt att det är jag på båda bilderna. Fattar inte riktigt att det är samma person.

Vad kul att jag är en förebild för dig! Det känns helt fantastiskt! Tack!

Jag tänker som så att det vore dumt att ge upp nu, när jag har kommit så långt (även om jag har vissa dagar då jag inte är så peppad). Jag hade som mål att inte äta godis på ett år. Nu har det gått ett år och en månad och tanken på godis finns liksom inte där överhuvudtaget.
Den dag jag blir sugen kanske jag köper nåt litet, men jag verkar ju klara mig bra utan också.

Tack för din fina kommentar! Det värmer verkligen!

Kramar!