onsdag 9 februari 2011

Så var det onsdag

Fast till sent igår kväll trodde jag att det hade varit onsdag hela dagen. Surt. Speciellt när jag är såhär trött.

Vaknade i alla fall tidigt, runt sju, i morse. Ville hinna träffa sambon lite så jag höll mig vaken och när han gick till jobbet kunde jag inte somna om.
Klev upp vid 8 och gick och gick och mötte upp bror och bebis, mamma och pappa för frukost på favoritkafét. Satt där rätt länge och myste och sedan följde jag med hem till m&p för lite lek med lilltjejen innan de skulle åka hem.

Gick hem och la mig och sov i 30 minuter och stack sedan till gymmet och körde styrkepass. Skönt, men jobbigt. Kände mig inte så i form idag. Men, jag är ju trött och då blir det så.

Trodde det skulle bli finväder i morgon så jag kunde åka skidor, men nu ser det ut att bli kallt och snö, så jag får tänka om. Kanske en vilodag med en promenad eller ett konditionspass. Vi får se. Nåt måste jag ju hitta på! :)

Ha en fin onsdagskväll!

Inga kommentarer: