onsdag 9 februari 2011

Parloppet

9 juni ska jag och sambon springa Parloppet i Stockholm. 5 kilometer var. Han fixar det hur lätt som helst redan. Men jag då?
Måste komma på en bra plan för att träna så att jag klarar av att springa hela sträckan.
Det är dessutom veckan före bröllopet och då måste jag vara in shape, så att säga.

Är det nån som har tips på bra träningsupplägg för löpning? Det är ju lite av en ny värld för mig det här med hårdträning och i synnerhet löpning.

Tacksam för hjälp!

Sov gott kompisar!

2 kommentarer:

SuperSHEro sa...

Kul! Börja lugnt! Intervaller är grymt! kör du på löpband så kör med lutning på minst 1-2 för att få mest likt springa ute på riktigt! men just intervaller skulle jag rekommendera, både i tid fart och lutning!

Sussie sa...

Tack! Ska testa lite i helgen har jag tänkt.