tisdag 22 februari 2011

Gladare!

Det blev ju som jag trodde - att det skulle kännas bra efteråt! Fast det kändes bra under tiden också. Speciellt när jag kunde öka vikter på några maskiner och såg i spegeln att jag har börjat få fina muskler. Jag är stolt över mig själv!
Det var alldeles lagom med folk och hyfsad musik, så det var ju ett plus också.
Körde framsida styrka. Började med 4 minuter rodd och avslutade med 15 minuter cykel, 5,5 kilometer.

Har precis ätit en omelett med sallad till middag. Passar på när sambon är borta eftersom han inte gillar ägg. Skivade i en hot chorizo också så det blev lite riv i omeletten.

Nu är jag mör och nöjd och ska duscha och sen göra tidig kväll. Ser faktiskt fram emot att träna igen i morgon. :)

Har funderat lite på upplägget för min 2-veckorsdiet. Återkommer med det när jag har fått alla pusselbitar på plats.

Sov gott kära vänner!

1 kommentar:

Luiza sa...

Tack för länken.
Jag lste artikeln och antar att det kan vara så att man hamnar i en depression efter att man gått ner så mkt...och så lägger man på "allt det andra" och vips förstår man kanske varför man mår som man gör..
Men som sagt, det går över.

Skönt att du kände så med träningen.
Du ska vara jäkligt stolt =)!

Kramar