måndag 14 februari 2011

Ny vecka, nya tag!

Har haft en helt fantastisk helg med världens bästa blivande make!
Lördagskvällen blev väldigt lyckad med trerättersmiddag och sedan mötte vi upp med fina vänner och tog några öl.
I går sov jag länge, vilket var välbehövligt. När jag vaknade hade bästa mannen varit och handlat frukost.
Blev ingen träning igår utan vi spenderade dagen hemma. Fick massor gjort - skruvade upp hyllor, möblerade om i vardagsrummet och städade. Blev riktigt fint!

I kväll är det dags för den andra stabiliseringsträffen. Ska bli intressant att väga sig efter den här helgen. :) Närå, så farligt är det inte. Vägde mig hemma och det såg bra ut. :)
I lördags morse vägde jag mindre än sambon! Det har varit lite av ett mål och det var skönt att det äntligen hände. 81,3 stod vågen på då.

I morgon ska jag träffa PT:n för fjärde gången. Gången efter det är alltså den sista som jag har presentkort för. Får se hur jag ska göra senare, men det känns som om jag har fått en bra kickstart med hennes hjälp i alla fall.

Ha en finfin dag!

Inga kommentarer: