måndag 14 februari 2011

Men det där gick ju bra!

Var på gruppträff. I dag handlade om motivation till träning. Ganska mycket om hur man kan utveckla sig under pulspassen (alltså inte jätteintressant för mig). Men det var okej.
Vägde mig också. 82,1 även denna gång. Fast med skillnaden att jag har tappat från 29,9 kilo fett till 28,7. Och fettprocent från 36,4% till 35%. Har gått från 52,2 i Fettfri massa till 53,4. Härligt! Den hårda träningen ger resultat! Fast jag vill ju ner några kilo till...

När jag kom hem väntade rosor och äpplen som det står "I love you" på. Och tacos till middag. :)

Ha en finfin alla hjärtans dag-kväll!

2 kommentarer:

SuperSHEro sa...

Visst är det skönt med ett kvitto på allt hårt jobb som man lägger ner? bra jobbat!

Sussie sa...

Det känns faktiskt helt fantastiskt! :)