fredag 18 februari 2011

Gym och bortbjudning

Efter att ha tvättat och vikt ett ton tvätt satt jag och slösurfade lite. Sen tog jag tag i mig själv och gick och tränade. Så skönt! Men så himla mycket folk att jag fick vänta på vissa maskiner. Sånt gillar jag inte. Men samtidigt tycker jag att det är kul att det är så många som tränar och det blir lite mysigt när man får trängas. :)

Blev i alla fall uppvärmning med 4 minuter rodd, sedan bröst, biceps, lår och mage. Avslutade med 17 minuter på AMT:n.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till min kompis och äta middag. Ska bara invänta sambon som inte har kommit från jobbet än.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Luiza sa...

Tack för svaret i föregående inlägg =)! Och tack för att du hejar på mig ....det är mer än jag gör själv...haha.

Ha en underbar helg.
Kram