tisdag 22 februari 2011

Tröttast

Jag har inte så mycket att berätta. Mer än att jag är så trött.
Efter jobbet igår gick jag och handlade lite och sen somnade jag och sambon i soffan och sov i över en timme. Var skönt, men jag vet inte om jag blev så mycket piggare... Åt middag - rester med lax och kikärtsbiffar och romsås.
Ingen träning blev det alltså.

I morse var det så svårt att kliva upp. Kom inte ur sängen förrän 25 minuter innan jobbet, så det blev lite stressigt med andra ord.

Är i alla fall peppad på min 2-veckorsdiet. Tror att det kommer att gå bra, men vi får väl se..

Tror att det kommer att vara svårare än förra året, men den här gången är det ju under en så kort period, så jag borde kunna hålla ut. Sambon har lovat att stötta och hjälpa till så got det går. Han är bäst!

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer: