tisdag 15 februari 2011

Helt slut ...

... är jag efter dagen PT-pass!
Fasen vad hon körde hårt med mig! Men det var så skönt efteråt att inse hur mycket jag faktiskt orkar.
Det började med 4 minuter uppvärmning på roddmaskinen.

Sen hade hon gjort i ordning stationer. På den första fick jag under en minut gå upp och ner på en plint med en skivstång med vikter på axlarna. Direkt efter det - ner och köra tio armhävningar på tå med händerna på plinten (det trodde jag inte att jag skulle klara!) och direkt efter det situps med boll. Det körde jag tre varv.
Nästa station - slag med handskar mot mitsar och knälyft mot mitsarna. Sedan till rygglyftmaskinen och avslut med upphopp. Tre varv även här.
Sista stationen hoppade jag hopprep i en minut. Sedan gick jag ner för en lång spiraltrappa som finns på gymmet och sprang sedan upp. Tre gånger på varv. Efter första var jag yr och illamående, men efter lite vila blev det hopprep igen och en gång i trappan. Sedan avslutade jag med hopprep och tre gånger i trappan - och jag verkligen järnet sista varvet.

Så skönt! Kommer sova gott i natt. :)

Hoppas ni har en fin tisdag!

Inga kommentarer: