fredag 25 februari 2011

Löningsfredag!

Äntligen lite påfyllning på kontot! Försöker spara så mycket jag kan till bröllopet och resan och det är så trist med köpstopp!
Finns så mycket fina kläder i butikerna nu och jag vill ha allt!

I dag är jag fredagsfin med svart kort klänning och min leopardkofta. Till det stövlar, rött nagellack och röda örhängen.

Var uppe och gick morgonpromenaden själv i morse. Sambon var för trött och ville sova en timme till. Gjorde en bra playlist till träningen igår och den körde jag med nu på morgonen också. Det går så mycket lättare att träna med musik i lurarna!

I kväll ska jag återigen vara jury i en musiktävling, för femte året i rad. Det är kul men svårt. Efter det får jag se om jag orkar hitta på något.

I morgon börjar jag med 2-veckors. Ska väga in mig på hemmavågen på morgonen. Vågen visar nåt kilo mer än Itrimvågen, men jag utgår från den när jag gör det här, så får vi se vad impedansvågen säger sen.
Jobbar i helgen och det underlättar starten.

Kommer att äta fyra måltidsersättningar per dag, kanske fem de dagar jag tränar.
Är rätt peppad nu så jag tror inte att det ska bli några problem.

Ha en skön fredag!

2 kommentarer:

Lina sa...

Lycka till imorgon!! Jag hejar på dig :)
Va duktig du e som följer köpstoppet..m jag har oxå egentligen köpstopp pga spara till en resa men ändå så slinker det med en shoppingpåse hem då och då.. ajaj..
Heja heja imorn!!
kram Lina

Sussie sa...

Tack snälla du!
Det är svårt att hålla köpstoppet. På vägen hem från jobbet idag pratade jag i telefon och helt plötsligt hade jag gått in på Lindex utan att riktigt förstå hur det gick till. :)
De hade massa fint där också, men jag fick vända och gå ut...

Ha en fin helg och tack för peppen!

Kram!