onsdag 23 februari 2011

Lika mör som...

...oxfilén jag åt till middag är jag nu.
Kom hem efter jobbet och gick till tvättstugan. Var sen hemma ett tag tills det ringde på dörren. Blev anklagad för att ha tagit nåns tvättid fast jag är en miljard procent säker på att det var min tid. Sura jävla grannar! Han hade inte ens en tid bokad. Antagligen för att jag hade den!
Blev i alla fall på dåligt humör och var sur när sambon om hem. Han sa att han kunde gå och handla och då kände jag att jag skulle gå och träna under tiden.
Så jag körde mitt konditionpass. 3*15 minuter i rodd, AMT och löpband. 3 km rodd och lite mer än 2 km vardera på de andra två maskinerna. Är väldigt nöjd och blev väldigt svettig. Men det var skönt!
Kom hem till oxfilé och sallad som världens bästa älskling hade fixat. Tack hjärtat!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: