tisdag 1 februari 2011

PT-peppen

Ska träffa PT:n i dag igen. Och jag längtar verkligen! Ska gå igenom den andra delen av styrkepasset - baksida, i dag.

I går gick jag hem och tvättade efter jobbet. När sambon kom hem bytte vi om och gick till gymmet. Körde på AMT:n. 6,16 kilometer, 37 minuter, 540 kalorier.
Var rätt tungt och det kändes att jag inte hade tränat på konditionsmaskinen på länge.

Och det känns minsann i kroppen i dag. Skönt!

Nu ska jag gå tillbaka till arbetet. Tack för fina kommentarer!!!

Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

vad är AMT? Låter som en supermaskin, jag är glad om jag bränner 200 kcal på crossen.

Men tycker jag börjar märka en viss skillnad sedan jag drog igång med mer träning. Hållning, spänst, smidighet...bara bonus.

Ha en toppendag med PT och träning och allt annat.

kram Louise

Sussie sa...

Här är AMT:n - http://eu.precor.com/comm/en/amt/amt100i/
Riktigt bra träning blir det på den!

Ja, det kommer mycket bonus med träningen. flera tycker att jag ser ut att ha gått ner massa mer i vikt. Men jag har nog bara fått mer muskler och minskat lite i omfång, för vikten står ju där den står.

Ha en fin dag!
Kram!