onsdag 16 mars 2011

Bröllopsfunderingar

Medan andra (vad jag förstår) hetsar in i det sista med bröllopsbestyren och önskar att det fanns mer tid så är jag helt tvärtom. Jag vill gifta mig NU, inte om tre månader. Visst, allt är inte klart med fixandet, men det känns så himla länge tills det är dags.
Ska träffa en kompis i morgon som vi vill ska sjunga i kyrkan. Vi ska äta lunch och snacka. Har inte träffat henne på evigheter, så det ska bli jättekul!
Inbjudningskorten som vi beställt kom i förrgår, så dom ska vi fixa och skicka i helgen.
Klänningen måste jag lämna till en ateljé för att sy in den. (Åh, den är så superfin!)
Maten ska bestämmas och så ska jag ringa till ett konditori där en barndomskompis jobbar. Hon gör fantastiska tårtor, så hon ska få den äran att göra våran. Ska boka tid för provsmakning.

Iofs är det skönt att det är lite tid kvar så jag hinner fixa kroppen lite mer till den stora dagen. :) Vill vara i mitt livs bästa form!

Sov gott kompisar!

1 kommentar:

Luiza sa...

Åååh, så underbart med bröllopsplaner!!!! Jag vill också gifta mig igen!
Vi funderar på att gifta om oss , men det är nog jag som vill det mest, haha...
Kände mig så ful och tjock i klänningen , men bara nu i efterhand. Då kände jag mig som världens vackraste =)!

Du kommer att bli så fin med din klänning, det är jag helt övertygad om. Och det kommer bli ett alldeles underbart bröllop!!!!
Det är svårt att sätta ord på en sån dag!

Ha det bra.
Kram