fredag 4 mars 2011

Hurra för mig!

Det har varit en lång och tråkig dag på jobbet. Känns inte som om jag har gjort många knop.
Det är AW för hela jobbet i kväll ute på en krog. Hade gärna gått, men nu är jag ju mitt inne i det här lilla projektet, så det var rätt skönt ändå att slippa.
Mötte upp med sambon efter jobbet och gick och handlade lite.
Trots mensvärk (jag) och huvudvärk (sambon) gick vi sedan till gymmet.
Jag körde konditionspasset och det gick så himla bra i dag! Rodde först 15 minuter, sedan sprang jag på löpbandet. Först gick jag i 2 minuter och sedan sprang jag i över 13 minuter utan att stanna!!! Helt jävla fantastiskt! Hade nog kunnat fortsätta ett tag till också. 2,2 kilometer blev det där. Sedan avslutade jag med 15 minuter på AMT:n. Hurra hurra hurra! Vad jag är bra!
Nu tar jag helg med gott samvete. Vi ska nog gå på ett fik om ett tag och sen hyra en film.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Duktiga du!!!!
Så bra att du kunde springa utan att stanna, visst är det skönt när man dessutom känner att man kan hålla på ett tag till =)!

Kul att du förklarade att det var du som hade mensverken, annars kunde man ju fått det om bakfoten ;).

Ha en underbar kväll. Det är du mer än värd.

Kram

Sussie sa...

Det var helt otroligt! Speciellt som jag trodde att jag skulle orka i max 5 minuter. Det var bara tredje gången jag sprang på löpband också, så jag är impad av mig själv. :)

Hoppas du får en fin helg!
Kram!