måndag 28 mars 2011

Sköna måndag

Har haft en så skön dag! Segade på här hemma ända till halvtre då jag gick iväg till gymmet. Körde 1000 meter rodd som uppvärmning, sen framsida styrka och avslutade med löpning/gång 15 minuter. Kändes riktigt bra i kroppen i dag och jag längtar redan tills jag får träna igen i morgon.
Ska se till att det inte blir lika sent som i dag dock. Men det var skönt att bara vara några timmar också.
Efter träning och dusch gick jag på stan en sväng och mötte sen upp med sambon. Vi gick på en pub och åt. Jag åt lammsallad och han pasta. Mycket gott!
Sen hyrde vi film. Köpte lite lite godis. Första godiset jag äter sen januari förra året. Det var gott, men det räckte med några bitar. Nu är jag lite sockerspeedad och har lite ont i huvudet. Så det var inte direkt värt det. Men spännande att prova. :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: