tisdag 1 mars 2011

Nytränad

Efter fotosession med mamma gick jag hem och bytte om och sambon gick tillbaka till jobbet. Drog till gymmet för styrketräning. Den kommande fyraveckorsperioden ska jag köra tre styrkepass i veckan med lite mer tyngd och färre repetitioner, men tre set istället för två som det var på den förra perioden.
Det kändes riktigt bra i dag! Jag kände mig stark och pigg.

På väg ut från gymmet sprang jag på min PT och vi pratade lite. Jag berättade om mitt 2-veckorsprojekt och hon tyckte att det lät bra. Hon tyckte även att det syns i ansiktet att jag tappat vikt. Kul!

Nu har det ordnat sig med flera viktiga grejer till bröllopet också, så jag känner mig väldigt nöjd med dagen så här långt!
Skulle bara behöva ta tag i städning här hemma också så vore allt tiptop, men jag ska iväg på bokcirkel i kväll så jag vet inte om jag hinner. Det kanske får bli ett onsdagsprojekt?

Ha en fortsatt finfin tisdag!

Inga kommentarer: