lördag 5 mars 2011

Dag 8 - vikten

Det var då själva fan att jag skulle få mens mitt i det här! Känner mig alldeles svullen. :( I dag stod vågen på 80,4, så ett hekto har jag gått ner i alla fall.
Jag vill, vill, vill se en sjua först inom kort! Sambon tappar också vikt. Kul, fast lite orättvist eftersom han kan äta massa godsaker och ändå gå ner. Men vi kommer att vara det snyggaste brudparet! :)

I går gick vi till ett kafé och fikade. Jag drack kaffe och cola zero, sambon kaffe och åt en morotskaka till.
Sen gick vi och hyrde film: Sherlock Holmes, Scott Pilgrim vs. the World och 22 Bullets. En skön blandning.
Orkade dock inte titta på nån av dom i går utan såg istället "Fynny or Die" som började på tvåan vid 23. De är så jäkla skruvade, men roliga!

Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: