lördag 12 mars 2011

Sista vägningen

Hurra vad skönt att att få äta igen! Har ätit frukost bestående av fil med lite flingor och banan, surdegsbröd med avokado och skinka och en hårdmacka med philadelphiaost och grönsaker. Ett ägg och kaffe blev det också. Nu är jag proppmätt.

Vaknade vid 8 i morse och var utsövd eftersom vi somnade tolv i går.

Den slutliga vikten efter 2 veckor med LCD:


Började på 84,2 och slutade på 79,3. Nästan 5 kilo ner alltså. Bra jobbat!

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen! Solen skiner, men det är rätt kallt. Ska gå och träna om ett tag, när frukosten har fått smälta lite.

Ha en härlig lördag!!!

4 kommentarer:

Lina sa...

Grymt bra jobbat!! :) nu är du ju praktiskt taget i mål, grattis!

mjukismamman sa...

Oj, här har det hänt grejer!
Vad roligt, härligt att vara under 80. (Å vad sugen på din frukost jag blev, det lät så himla gott!)
Vad duktig du är!
Mvh
/Tina

Sussie sa...

Tack!
Det känns jättebra att äntligen ha fått se en sjua först. :)
Lär nog gå upp litegrann nu när jag börjar äta igen, men det är ju inte så konstigt.

Anna sa...

bra jobbat! Hoppas på lika strålande resultat nu när jag kör en rivstart igen.:D