onsdag 23 mars 2011

Onsdagsstyrka

Åh vad bra det gick att träna i dag! Körde baksidespasset och äntligen känns det som om jag har fått till det till hundra procent. Det är några övningar som inte riktigt har funkat tidigare, men i dag hände det nåt! Är så nöjd!
Sprang i tio minuter efter styrkepasset också. Hade kunnat hålla på längre, men jag var tvungen att gå hem och äta middag. :)
Träffade en arbetskompis på gymmet. Hon har varit med mig hela vägen och är grymt impad av mig. Hon tycker att jag ser så fin ut och att jag har fått fina muskler. Sånt är peppande!

Jag vill bara träna jättemycket! I morgon blir det förhoppningsvis morgonpromenad. På kvällen blir det vin och middag med min kompis. På fredag är jag ledig. Ska se till att inte vara för trött så att jag kan träna då. På kvällen kommer två kompisar hit och äter middag och så ska vi gå och kolla på några kompisar som spelar.
I helgen jobbar jag långpass. Sen ledig tre dagar.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: