onsdag 30 mars 2011

Ledigonsdag

Det var så himla skönt att vara ledig tillsammans med sambon i dag! Jag vaknade tidigt av ett sms och låg och drog mig ett tag till sambon vaknade.
Vi gjorde frukost och åt till tonerna av radion. Efteråt gick vi en timmes långpromenad med min mamma i solskenet. Kallt men skönt!

Har fått en massa gjort i dag. Gått på stan, ätit lunch, kollat på vigselring till mig (tror jag har hittat den jag vill ha!) hittat skor till sambon som han köpte, hittat skor till mig som jag inte köpte eftersom de var så dyra. Men jag kan inte sluta tänka på dem. Så himla snygga! Jag är nog kär i ett par skor... Funderar på om de ska få bli min stora belöning för allt slit jag har lagt ner. Men det tar emot lite. Vi får se. :)

Köpte ett par jeans (strl. 42) och en skjorta (strl 40) i alla fall. Går inte så bra med det här köpstoppet...

I kväll har vi lagat middag, kycklingsallad med massa grönsaker och halloumi. Gott, nyttigt och mättande. Räcker till matlåda i morgon också, då det är dags att jobba igen.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: