torsdag 24 mars 2011

Lördagsfredag

Det känns som att det är helg nu eftersom jag är ledig i morgon. Men sen kommer ju helgen då jag ska jobbar. Jag och min kollega har bytt helg eftersom han ska åka bort, så det blev lite konstigt den här gången.
Men jag klagar inte! Det ska bli skönt med ledigt i morgon och sen har jag tre lediga dagar nästa vecka.

I går började inbjudningskorten komma till gästerna. Har fått många glada tillrop från kompisar som hemskt gärna vill komma. Och alla tyckte att bilden på mig och sambon var fin. Det tycker jag också!

Nu ska jag fortsätta jobba. Slutar lite tidigare så att jag hinner hem och fixa lite innan min kompis U kommer i kväll. Ska bli så kul att se henne! Vi har, trots att vi bor i samma stad, inte träffats på över ett år... Men det blir en hel del tid i telefon i alla fall. Vi ska dricka vin och prata ihjäl varann.

På lunchen träffade jag en annan kompis som jag också träffar alldeles för sällan. Så roligt att sitta och skvallra ett tag! :)

Började dagen med 40 minuter morgonpromenad på löpbandet. Jobbige, men skönt att ha det gjort. Hoppas på att må så pass bra att jag orkar träna i morgon.

Hoppas du har en fin dag!

Inga kommentarer: