onsdag 16 mars 2011

"Vad duktig du är!"

Så ropade PT:n till mig på gymmet när jag hade sprungit klart. Jag blev jätteglad och gick hemåt med ett stort leende.
Och det gick verkligen bra i dag. Körde intervaller. Gick på lägst 7.0 och sprang på högst 9.4. Höll på i 35 minuter och tog mig 4,6 kilometer. Är riktigt nöjd och jag märker verkligen hur mycket lättare det går för varje gång.
Stretchade igenom mina ömma muskler också, så snart hoppas jag att det känns lite bättre. :)

Nu ska jag göra mig i ordning och ta en promenad i det fina vädret. Ska springa in i nån mer butik och se om jag kan hitta ett par byxor som sitter bra. Köpte en cardigan och en tröja på Cubus i går. I medium. Nice!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Luiza sa...

Hej!
Hihi, ja du är duktig!!! Så in i helsike!

Såg att du svarat på min gamla kommentar först nu (brukar inte gå tillbaka och titta, dumt nog).
Jag åt den här kycklingen med cocos , med koriander i tomatsås. Den är grym.
Tror den heter Brasiliansk kyckling eller nåt. Prova.

Ha en fin kväll.
Kramis

Sussie sa...

Tack, fina du! :)

Jag kanske ska börja svara i din blogg istället (efter den här då).
Det lät gott, men jag skippar nog koriandern (det är typ det värsta jag vet), men i övrigt låter det mums! Ska testa den i helgen!

Ha en fin kväll!