måndag 7 mars 2011

Dag 10 - vikt

Men det var då själva f-n... Jag förstår inte hur det går till när jag går UPP i vikt när jag kör på 800 kcal per dag. Det borde ju inte gå, speciellt inte när jag dessutom tränar.
Men i alla fall. Dagens vikt - 80,4. Min kropp har sagt sitt: "Du kommer inte att få se en sjua först på vågen, ever. Moahaha!!!" Typ så känns det i alla fall.
Och kanske är det så att min kropp är nöjd med den här vikten och tycker att jag också borde vara det.
Jag kommer i alla fall inte hoppas eller gissa på vikten nåt mer, för att slippa bli besviken. :)

Ha en skön måndag!

2 kommentarer:

PhD sa...

Jag tror det är något i luften just nu för min våg vill bara gå upp den också, trots att jag följer varierat på pricken och tränar så mycket. Hoppas verkligen att det släpper snart. För dig blir det säkert ett jättehopp ner! Heja, heja!

Sussie sa...

Det måste vara nåt sånt.. Så trist är det, men förhoppningsvis så släpper det snart.

Heja heja!

Kram/Sussie