onsdag 9 mars 2011

Gruppträff och hurra!

Har mått rätt risigt under dagen och har inte kunnat prestera så bra på jobbet, men det har funkat i alla fall.
Slutade lite tidigare för att hinna till gruppträffen och var riktigt pirrig innan.
Men det gick bra! 79,7! Hurra hurra hurra för mig! Äntligen en sjua först!!!
Berättade för min coach om min 2-veckorskur och att jag inte har gått ner så mycket. Att min kropp verkar nöjd. Han tyckte att det var konstigt att det inte släpper mer, men sa att om jag fortsätter som ajg gör nu så kommer jag att fortsätta tappa vikt. Jag vill börja äta vanlig mat hela tiden nu. Ska fundera lite.

Det ser otroligt bra ut på kvittot. Har ökat i fettfri massa och minskat ordentligt i fettprocent och fettvikt.
Vi pratade om självförtroende och stöd i dag på gruppträffen. Den här gruppen var mycket bättre än den jag har varit i tidigare, så jag funderar faktiskt på att byta. Men vi får se. Den andra gruppen är på en bättre tid.

Här är kvittot från i dag jämfört med 14 februari:

Och här är kvittot jämfört med kvittot från första vägningen i januari 2010:

Lite skillnad va?

Kvittot i dag tycker att jag behöver gå ner 7 kilo till. Men nu ligger jag i alla fall inom gränsen (om än i överkant) för vad min fettprocent och fettmassa ska vara. Jippi!

Återkommer med mer om hur jag har tänkt mig framtiden. Har motivationssamtal på måndag eftermiddag. Det är bra.

6 kommentarer:

kämpa sa...

Grattis. Vilken härlig känsla det måste vara. Jag längtar till den dagen.

Sussie sa...

Tack! Du är ju en bra bit på väg du också!
Heja dig!

Monika sa...

Så häftigt Sussie! Stort grattis till den efterlängtade sjuan :) Kram!

sandra sa...

Grattis Sussie, du är så otroligt duktig! Inspirationskälla!

Stor kram till dig!

PhD sa...

Nu kom sjuan!! Otroligt hur mycket fett som försvunnit. Jag tycker att du är helt fantastisk! Och tänk vad man faktiskt kan göra på ett år - skaffa en helt ny kropp! Stor grattiskram!

Lina sa...

Grattis, det e så magiskt nar man kommer ner under vissa gränser :) bra jobbat!