onsdag 2 mars 2011

Snart slut på ledigheten

I morgon jobbar jag igen. Känns sådär. Det har varit bra att vara ledig de här dagarna för att komma in i LCD-lunken igen. Och det går riktigt bra. Över förväntan.

I dag vaknade jag i vanlig ordning när sambon skulle till jobbet. Låg och drog mig rätt länge och tittade på morgon-tv. Klev upp och åt frukost och hängde vid datorn ett tag.
Kom på att jag skulle storstäda och höll på med det i princip hela dagen, med avbrott för lunch och mellanmål. Så nu är det finfint här och vi slipper ägna helgen åt städning! Har även tvättat och varit och handlat.
Jag och sambon har knappt träffats den senaste tiden, så när han kom hem från jobbet gick vi en sväng på stan och sedan till ett kafé och fikade. Jag drack kaffe och cola zero. Mysigt!

Har tittat lite på tv under kvällen och ätit det sista målet för i dag.
I morgon bitti kliver vi upp för morgonpromenad.

Sov gott kompisar!

Inga kommentarer: