tisdag 15 mars 2011

Kommer inte...

...att kunna lyfta armarna i morgon. Jävlar vad hon körde skiten ur mig. Tack PT, precis vad jag behövde!
Började med att kolla vikt och skillnad från förra gången vi vägde 1 februari. Vägde 79,7 i dag. Skillnad från då -2,8 kilo. Från 35,2 till 33 fettprocent och från 29 till 26,3 fettkilo. Minus 0,1 på fettfri massa.
Hon var gymt imponerad. Hade även med mig mina resultat från den allra första vägningen på Itrim. PT:n bara gapade. Har fått massvis av beröm av henne. Kul!

Sen gick vi ut på gymmet och körde stationer. Mycket armar, rumpa och lår blev det i dag. Är alldeles mör i triceps och kommer inte kunna lyfta armarna i morgon.

Det syns stor skillnad på min kropp och jag börjar få riktigt fina muskler på armarna. Det är roligt att se förändringen!

Nu har jag hela dagen kvar att hitta på nåt! Ska gå på stan i ett nytt försök att hitta nåt fint att ha på mig. Alla kläder är verkligen för stora.

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

PhD sa...

Du har ju nästan gått ner 40 kilo och har mindre än ett kilo till målet. Inte underligt att PTn blev imponerad!! Jag undrar en sak: hur står det till med din hud? Har den lyckats dra ihop sig? Du är ju så ung så jag antar att det går bättre för dig än för mig. Mina armar och ben är helt normala men magen är väldigt slapp och även rumpan lite grann...

Sussie sa...

Jo, det är ju sant. :) Men det är kul att höra såna glada tillrop från en person som är så vältränad och tävlar i fitness, som är genuint superglad för min skull.

Min hud har inte hängt med sådär jättebra. Låren är värst för mig. Magen är fin, förutom när jag böjer mig framåt och får en liten påse som hänger. Och brösten har väl haft bättre dagar.
Men just nu känner jag mig fin ändå och ska försöka träna så att huden går ihop lite mer och fylla ut med muskler.
Eventuellt kommer jag att göra en operation, men det verkar så smärtsamt och vara lång rehabtid, så jag vet inte om det är värt det.
Ska väl skaffa barn nån gång också och då kommer ju kroppen att förändras ännu mer.
Jag försöker tänka som så att löshuden är ett bevis på vilket jäkla jobb jag har gjort. Men det skulle ju vara kul att få känna sig snygg i bikini. :)

Ha det så bra!

Luiza sa...

Vilken grym resa du gjort!!!
Jag är imponerad och du har precis inspirerat mig till max!!!

Jag hoppas du snart når ditt mål.
Du verkar målmedveten, så det ska nog inte vara några problem =).

Ha en fin dag.

Kram

Sussie sa...

Tack snälla du! Kul att jag kan inspirera! :)
Jag hoppas också på att nå målet. Men just nu fokuserar jag på att inte gå upp i vikt och att bygga muskler/tighta till kroppen.
Jag har blivit väldigt målmedveten på resan. Var det nog inte alls så mycket innan, men nu vet jag ju hur härligt det är att uppnå sina mål.

Ha det så bra! Kram!