tisdag 1 mars 2011

Dag 4 - vikt

Jag vågar knappt visa dagens vikt. Men gör det i alla fall:

Jag tror att det är all vätska som släpper. Jag dricker och kissar väldigt mycket och då rensas jag väl på en massa slaggprodukter och sånt.

Så här lite har jag inte vägt på mer än 10 år. Så det är en bra dag i dag!

Ska träna styrka lite senare och så ska vi fotograferas för inbjudningskorten till bröllopet. Det är vad somstår på schemat i dag. Det är fantastiskt väder i dag också och jag borde väl ge mig ut på skidorna egentligen, men vi får se.

NU ska jag äta frukost - smoothie, kaffe och vatten.

Ha en skön tisdag!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis till ditt fina resultat!

Hur tycker du det går? Är du mycket hungrig, känner du dig svag? Humörsvängningar?

Kram och ha en fin dag!

Sussie sa...

Tack så mycket!

Det går över förväntat faktiskt. I går var jag väldigt trött och lite yr och hungrig hela tiden. Men i dag känner jag mig pigg och glad igen. Har för mig att tredje dagen var den värsta sist också.
Har PMS, så jag vet inte om humörsvängningarna beror på det eller på dieten. :)

Ha en fin dag du också! Kram!

Anna sa...

Bra jobbat!

Shit nu är du verkligen nära 80-strecket!

Sussie sa...

Ja, hurra! Det känns helt overkligt faktiskt. Minns inte senast jag vägde så lite.

Ha det bäst!