tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Efter morgonens fail blev jobbdagen lite småseg. Var på dåligt humör och inget kändes speciellt kul.
På lunchen gick jag i alla fall på Gina Tricot och köpte två par jeans. 33:or! Hade nog kunnat få på mig 32:or också, men de hade inte några inne. Så jag kör på dom här och får väl köpa nya när de blir för stora. För det handlar inte om om längre, utan när. :)

Mötte upp med sambon efter jobbet. Då var det snöstorm och hemskt ute. Vi gick till gymmet senare. Sambon sprang och jag körde kondition. 15 minuter rodd - lite över 3000 meter, och sen blev det 30 minuter på AMT:n. Hade tänkt köra den 15 och springa 15, men det var upptaget på alla löpband, så jag fick gott återvända till maskinen och köra 15 minuter till. Blev ca 5 kilometer på den och 450 kalorier. Känns bra!

Gick hem och åt indisk gryta som sambon gjorde medan jag åt LCD. Han hade fryst in några lådor. Skönt att slippa laga mat. Grytan var jättegod också!

Nu är det snart dags för slafen.

Sov gott!

4 kommentarer:

Anna sa...

Vad kul! Visst e det kul att kunna shoppa jeans i alla affärer nu. Kör också på jeans från Gina, modellen Silvia är assköna stretchjeans. Och de töjer sig en del så det är bra om de är precis lite för tajt när man köper dem, speciellt om man fortsätter gå ner. Men å andra sidan e de s¨billiga så man kan unna sig nya i mindre storlek allt eftersom vikten minskar den med.

När är bröllopet? Bra jobbat. skulle aldrig komma på tanken at ställa klockan så tidigt för en promenad innan jobbet, vad duktig du är.

Sussie sa...

Det är jättekul att ha mer att välja på, men dyrt. :)
Det var såna jeans jag köpte. De är jättesköna, men lite, lite stora. Men de får funka. Köpte ett par grå och ett par blå. Riktigt billiga och snygga!

Bröllopet är 18 juni. Längtar verkligen tills dess!

Jag försöker gå morgonpromenad några gånger i veckan innan jobbet. Som du ser går det sådär ibland. '

Ha det så bra! Och grattis igen till dina fina resultat!

Anna sa...

Tack och du med! wow, du kommer vara så snygg på din stora dag :D

Sandra sa...

Köpa nya kläder är underbart kul när man kan ha vanliga storlekar i vanliga affärer. Det finns så mycket mer att välja på! :)

Du är så duktig med din träning! Inspiration för en annan! :)