söndag 6 mars 2011

Dag 9 - vikten

Men ååååh! Jag trodde att det var den stora dagen i dag. Men icke. Vågen stod på 80,0. Men i morgon då borde jag få se en sjua först i alla fall!
Sov till halvelva i dag. Så skönt! Är fortfarande trött.
Tittar på Vasaloppet och hörde mig själv just säga att jag skulle vilja åka. På riktigt. Det får bli ett mål längre fram. Åtminstone Tjejvasan.

I dag ska vi träna när gymmet öppnar om några timmar. Ska springa har jag tänkt och köra lite magövningar.

Har funderat lite över det här med plastikoperation för att få bort överflödig hud. Speciellt mina lår har alldeles för mycket av den varan. Men så läste jag hur det går till och ångrade mig. Hudöverskottet får vara en påminnelse om det hårda arbete jag har lagt ner på att gå ner i vikt. Och säkert kommer huden att dra ihop sig lite mer i alla fall. Är ju fortfarande hyfsat ung och huden är fortfarande elastisk.

Så! Nu blir det lite mer kaffe och sen kanske ut en sväng i solen.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: