fredag 4 mars 2011

Dag 7 - vikten

Snart är den första veckan av 2-veckorsdieten avklarad!

Vaknade i morse och kände mig sliten och uppsvälld. Orkade inte med någon morgonpromenad.
Frågade sambon vad han trodde att jag vägde. Han gissade på 80 blankt. Jag sa att jag trodde att jag hade gått upp. Och mycket riktigt. 80,5 stannade vågen på i dag. Ska snart ha mens och då brukar jag samla på mig vätska, så det är inget konstigt, men känns som lite dålig tajming. Tror att jag drack lite dåligt i går också.

Snart är det helg och det ska bli skönt. Ska träna och mysa. Kanske åka och bada, åka skidor och fixa hemma.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

mjukismamman sa...

Jag håller med dig, även fast man vet vad det beror på att man inte gått ner i vikt så känns det surt.
Tycker du är jätte duktig!
Jag har varit sjuk sugen på allt möjligt denna mens-sväng.
Har faktiskt unnat mig en halv extra bar bara för jag var så sugen.

Må så gott!
Mvh
/Tina

Sussie sa...

Ja, det känns trist, men förhoppningsvis släpper det snart igen.
Blir också sugen på en massa saker i dessa tider, men tuggummi brukar funka bra.

Ha en fin helg!