fredag 25 mars 2011

Veckans vikt

I dag ser det ut såhär på vågen:

Jag är jättenöjd! Jag håller mig under 80 och mår superbra av att äta vanlig mat igen. Så skönt!

Gårdagen var superbra. Min kompis kom hit vid 18 och då gick vi och köpte sushi. Vi har ett riktigt bra ställe bara några minuter från hemmet. Jag åt lax- och avokadobitar. Och så drack vi en massa vin.
Satt och pratade till kvart i två då vi båda började bli alldeles för trötta. Kompisen tog en taxi hem och jag gick och la mig.
Vaknade vid 9 och var hyfsat pigg, men efter lite fundering somnade jag om till 11.

Nu är jag pigg och glad och peppad på att ge mig ut på stan. Ska shoppa lite kläder och kanske ett par vårskor. Har sett ett par röda kilklackisar som jag är lite sugen på. Och så vill jag ha en ny klänning att ha i kväll när vi ska på konsert. Får se vad jag hittar.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

mjukismamman sa...

Vad duktig du är, jag kan tänka mig att det är skönt att vågen visar under 80. Det känns som en magisk gräns för mig med.

Ha en trevlig helg!
Mvh
Tina

Luiza sa...

Hej vännen!
Du verkar ha haft en underbar kväll med vin och umgänge!
Det är du värd.

Vad kul att vikten håller sig under 80, det måste kännas underbart =)!

Hoppas du hittade en klänning och skorna =)!
Och hoppas du hade kul på konserten =)!

Ha en fin helg.
Kram